Anmeldelse af Det Faglige Hus

Det Faglige Hus vurdering

Fagforening:A-kasse:Tilgængelighed
69 kr.462 kr.Alle

Det Faglige Hus er et brand, der ikke bare står for en fagforening. Men de står for flere forskellige fagforeninger og flere forskellige a-kasser. Det Faglige Hus er det man kalder et paraply brand. De har altså flere a-kasser, og flere fagforeninger samlet i én.

Det Faglige Hus yder lige præcis det du har brug for. De indeholder kun a-kasse og fagforening. Der foregår intet politisk støtte. De penge som du arbejder hårdt for hver dag, går ikke til nogen form for politisk interesse eller organisation. De er altså upartiske. Den kontingent du betaler går kun til den administration som a-kassen eller fagforeningen repræsenterer.

Derfor skal du ikke bekymre dig om nogle politiske problemer, uanset hvad du stemmer. Din kontingent påvirker altså intet andet end Det Faglige Hus’ fremtid.

Selvfølgelig er der en a-kasse, som Det Faglige Hus tilbyder. Men det ikke bare en a-kasse. Der er nemlig flere forskellige a-kasser, som passer lige præcis dig! Og samtidig er de blandt Danmarks billigste.detfagligehusteam

Vi kender alle den sædvanlige a-kasse, og den kan vi alle let modtage billigt. Men hos Det Faglige Hus har du også muligheden for at modtage efterløn gennem din a-kasse. Dette kan du hvis du betaler et lille beløb som efterlønsbidrag ved siden af ydelsen som du giver til din a-kasse.

Det Faglige Hus er en tværfaglig a-kasse og fagforening. Hvilket for mange er sort snak. Kort sagt, betyder det, at ligegyldigt om du er håndværker eller revisor så kan du blive medlem. Det Faglige Hus er nemlig for alle.

Selv selvstændige kan modtage en a-kasse. Så hvis du sidder med din egen virksomhed, så er du også en mulig kunde for Det Faglige Hus.

Binære optioner

Det Faglige Hus’ ydelser:

Det Faglige Hus har 2 store ydelser. Det er fagforeningen og a-kassen som de tilbyder.
Herunder findes der tillægsydelser, som kun fås hvis man er medlem af Det Faglige Hus. Og det kan faktisk betale sig af være medlem af dem! Vi har kigget nærmere på dem.

Tillægsydelser:

Når du har besluttet dig for at blive medlem af Det Faglige Hus, vil du ende med at blive en tilfreds kunde. Du modtager nemlig:[custom_list type=”check”]

• Tilbud på forsikringer
  • Specielle priser på ferier
  • Lønsikring

[/custom_list]
Dette kan opsummeres i, at du ikke bare modtager en a-kasse eller fagforening. Du har mulighed for at modtage store rabatter, og en lang række ydelser. Men husk! Alt dette er kun muligt at modtage hvis du er medlem af Det Faglige Hus. Disse tillægsydelser er mulige at modtage på grund af, at flere organisationer er slået sammen i én! Det gør det lettere og billigere som kunde. Og når kvaliteten og servicen er i top, som det er i Det Faglige Hus’ tilfælde, er alt som det skal være for dig.

Derfor giver det i sidste ende en kæmpe fordel at være medlem af Det Faglige Hus.

Det Faglige Hus’ arbejde for faglig tryghed

Binære optioner

Vurdering af Det Faglige Hus

Det Faglige Hus er en super løsning, til dig som har brug for en fagforening eller a-kasse. Og hvis du har brug for begge dele, er det også muligt! Det er både smart, praktisk og super billigt.

Priserne er nogle af de laveste i Danmark, og samtidig er medlemmerne tilfreds. Dette gør dem til en ekstrem attraktiv fagforeninger, og er netop en af grundene til at vi kraftigt anbefaler dem. Det Faglige Hus er ikke alene om at tilbyde gode priser, høj service og god dækning. En række andre firmaer tilbyder også billige og gode løsninger, og hvilke andre fagforeninger det præcist er, kan du se her.

Tlf. support:

Adresse: