Anmeldelse af Frie Funktionærer

Frie Funktionærer vurdering

Fagforening:A-kasse:Tilgængelighed
69 kr.461 kr.Alle

Frie Funktionærer er en velorganiseret fagforening. De er bygget op som en fagforening, men for at tilfredsstille deres kunders krav, har de derfor valgt at oprette en a-kasse med.

Dette gør at de fylder kundernes krav om at støtte dem når det nødvendigt. De kan tilbyde utrolig konkurrencedygtige priser, samt en service ud over det sædvanlige. Ikke nok med at kunderne får hvad de søger, oplever de samtidig en god stemning og opnår en stærk kemi mellem rådgiver og kunde.

Frie Funktionærer går meget op i at tilgodese den enkeltes behov, derfor anvender de individuel rådgivning. Dette ender i at kunden får den bedste behandling i lige præcis den situation som de er i, hvilket er Frie Funktionærers formål.

Upartisk fagforening

Frie Funktionærer adskiller sig også fra andre fagforeninger. Frie Funktonærer er nemlig en tværfaglig a-kasse, som gør at de er upartiske, hvilket vil sige at betalingen ikke går til politiske partier. De er nemlig upartiske i forhold til det politiske, og derfor bruges betalingen ikke på politik, men derimod Frie Funktionærers forsatte udvikling mod nye højder.

Binære optioner

Frie Funktionærers ydelser:

Frie Funktionærer har flere gode services. De er som sagt en fagforening og samtidig har de en velfungerende a-kasse. Men de har en tillægsydelse i form af karriererådgivning, hvilket gør dem lidt anderledes i forhold til andre fagforeninger. Dette kan hjælpe dig i at finde ud af hvad du vil med din karriere og din fremtid. Dig og din rådgiver vil sammen sidde og planlægge din karriere fra top til tå, og derved gøre din fremtid sikker. Hvis du har brug for nye udfordringer grundet en kedelig eller måske dårlig arbejdsplads, kan karriererådgivning hjælpe dig til at løse lige præcis dit problem.

Medlemstilbud:

Der findes selvfølgelig også medlemstilbud som er følgende:

Flex lønsikring: Hvilket de påtaler som den billigste løsning til en lønsikring, og her har du mulighed for at forsikre din løn samtidig med du er medlem af a-kassen.

• Privatforsikringer
  • Ferietilbud
  • Arrangementer

Dette gør dit samarbejde med Frie Funktionærer billigere i længden, og meget mere spændende. Du har mulighed for at spare penge bare ved at være medlem af Frie Funktionærer.

Reklamespot fra Frie Funktionærer

Binære optioner

Vurdering af Frie Funktionærer fagforening og a-kasse

Frie funktionærer er et rigtig fornuftigt valg, når der skal vælges a-kasse og fagforening i Danmark. Det vil hjælpe dig på de punkter som lige præcis du har brug for. Samtidig er deres karriererådgivning en rigtig smart ydelse, som er værd at høre mere om, hvis man står i situationen hvor der skal skiftes karriere.

Frie Funktionærer er ikke bare smart og fungerer, de er også billige. Deres serviceniveau er helt i top, og dette gavner deres vurdering. De er muligvis den billigste fagforening i Danmark, og derfor anbefaler vi dem i højeste grad.

Vi  vil i allerhøjeste grad anbefale Frie Funktionærer og vil betegne dem som en af Danmarks bedste fagforening. Kunne du tænker dig at se på andre muligheder for fagforeninger, kan du se 4 andre anbefalelsesværdige fagforeninger.

fifu@f-f.dk

Tlf. support: