Anmeldelse af Krifa

Krifa vurdering

Fagforening:A-kasse:Tilgængelighed
39-239 kr.464 kr.Alle

Krifa (også kaldet Kristelig Fagforening) er en tværfaglig fagforening. Målgruppen for Krifa er alt lige fra lønmodtagere og selvstændige. Krifa er altså åben for alle lønmodtagere uanset arbejdsområde, om man er ufaglærte eller faglærte. Krifa differentierer sig specielt på deres priser, og deres måde at handle individualistisk, så alle får en aftale som passer præcis dem. Derfor har Krifa fået udleveret et gult prædiktat, som viser at de er en mere modsætning til de velkendte røde fagforeninger.

Medlemsfordele hos Krifa

Hvis man beslutter sig for at blive medlem af Krifa, vil der være en masse fordele. Ikke nok med den service man modtager, får du også billige forsikringer, og en pensionsordning til lige præcis dig. Du kan også modtage rabat hvis du en dag står og har brug for en advokat. Hvis du pludselig mistede dit arbejde, og havde brug for et større beløb om måneden, ville Krifa igen hjælpe dig. Derfor kan det stærkt anbefales at blive medlem af Krifa.

Binære optioner

Ydelser hos Krifa fagforening og a-kasse:

Krifa har forskellige ydelser, som kaldes Krifa Light, Krifa Basis, Krifa Plus, Krifa Senior og Krifa Start. Alle disse ydelser er noget Krifa tilbyder, og de ligger mellem 39-239 kr. månedligt. Hvis man er så tilfreds med Krifa som fagforening, kan man vælge at tilføje a-kasse som ydelse. Dette vil gøre prisen stiger til 499-699 kr. Som bonus tilbyder Krifa 2 måneders gratis medlemskab til nye kunder.

Man kan selvfølgelig sammenligne priserne med andre fagforeninger på internettet, men her er det vigtigt at huske at man skal vurdere hvad du får for pengene hos de forskellige fagforeninger. Og det er også vigtigt at huske hvad man selv har behov for i sig arbejdsliv, og derfor hvad der dækker ens egne behov.

Tillægsydelser

Krifa har en masse forskellige ydelser inden i disse pakker som der blev nævnt tidligere. Ikke nok med at de første 2 måneder er gratis, så kan du hvis du er studerende få et gratis medlemskab hos Krifa.

Hos Kristelig fagforening tilbydes følgende: [custom_list type=”check”]

• Faglig bistand ved uoverensstemmelse på jobbet
  • Gennemgang af ansættelseskontrakt
  • Rådgivning ved jobsøgning, lønforhandling m.m.
  • Karriererådgivning (hvis du er i tvivl angående hvad dit næste skridt skal være, vil Krifa hjælpe dig med de forskellige muligheder)
  • Der ydes tilskud til uddannelse
  • Ingen partistøtte, derfor billig kontingent (pengene du betaler til Krifa, går altså ikke til noget parti, men til udviklingen af fagforeningen)
  • Kompetente advokater og konsulenter
  • Stor erfaring i at køre sager for medlemmerne.

[/custom_list]

En af Krifas seneste reklamer

Binære optioner

Overordnet vurdering af Krifa

Krifa er en fagforening som har styr på hvad de skal tilbyde. De har en masse forskellige pakker, som kan passe alle mennesker i Danmark. Derfor kan man glad blive medlem af Krifa. For de fleste er “God arbejdslyst” en hilsen men for Krifa er det deres formål, nemlig deres mission, som de hver dag stræber efter.

De vil have at alle mennesker oplever glæde, og at de trives vel på arbejdet, og dette opnår de til fulde. De vil samarbejde med deres kunder, både når der er problemer og succes. Og samtidig vil de også lære, af at man bliver medlem, fordi hver og enkel kundes behov er forskelligt. Derfor kan Krifa anbefales til alle og enhver.

Krifa er en af de mest populære fagforeninger i landet, men det er naturligvis ikke den eneste som er god. På forsiden kan du også tage et kig på vores oversigt over andre billige fagforeninger.

Tlf. support:

Adresse: